First Date Book Tag

Здравейте! Бях тагнат от Анджелика (booksomnia) да направя този таг. Пускам го с малко закъснение, но по-добре късно отколкото никога, нали така?Аз от своя страна тагвам всеки, който има желание, да заповяда, да отговори на 10-те въпроса. Нека преминем и към моите отговори.

1.    The Awkward First Date – Книгата не беше лоша, но искрата липсваше за теб

Тук избирам първите две книги от поредицата на Сали Грийн – „Полуживот“. Уточнявам само първите две книги по простата причина, че все още не съм стигнал до третата. Книгите не бяха лоши, някак си не ме грабнаха.

2.    The Cheap First Date – книга, която не оправда очакванията ти

За този въпрос ще избера „Пасажер“ от Александра Бракен. Бях много ентусиазиран да прочета романа, защото се говореше много за него, но всъщност не беше нищо особено. Хареса ми, да но не беше нищо върховно.

3.    Well-prepared First Date – книга, която е била по-добра от очакваното

„Алена кралица“ от Виктория Айвярд. Наистина не очаквах тази книга да ме грабне. Но тя го направи. Веднага след като я прочетох, „изядох“ и втората част от поредицата – „Стъкленият меч“. В момента нямам тъпение за третата книга от серията, която излезе съвсем скоро.

4.    Hot But Dumb – красива корица, не толкова добро съдържание

„Библиотеката на Въглен връх“ от Скот Хокинс. Книгата не ми хареса, въпреки красивата си корица.

5.    Blind Date – книга, която си започнал без да знаеш нищо за нея

Изборът ми за тази категория може би ще изненада много от вас. Избирам първата книга от поредицата „Реликвите на смъртните“ от Касандра Клеър – „Град от кости“. Всъщност книгата ми попадна съвсем случайно. И не се оплаквам. Всъщност много се радвам, че я прочетох и се запалих по творчеството на Клеър.

6. Speed Dating – книга, която прочете много бързо

За този въпрос не мога да се огранича само до една книга. Ще се спра на две. Първата е „Всичко, всичко“ от Никола Юн на която имам ревю, което може да видите тук. Другата книга, която прочетох много бързо е „Фантастични животни и къде да ги номерим“ от Дж. К. Роулинг. И двете книги ги прочетох за много кратко време.

7.The Rebound – книга, която прочете веднага след книжен „махмурлук“, което донякъде развали удоволствието от книгата

Тук ще посоча „Стъкленият трон“ от Сара Дж. Маас. Първата част на поредицата за Селена ми хареса, но щеше да ми хареса повече ако я бях прочел по друго време. Можете да видите ревюто ми да нея тук.

8. Overly Enthusiastic Date – книга, която се „престараваше“

Явно ще оставя тази категория без отговор, защото не се сещам за такава книга.

9. The Perfect First Date – книга, която беше перфектна

За тази категория избирам поредицата за Хари Потър, защото тя наистина е написана прекрасно и всяка част от нея е добре обмислена. За по-кратко поредицата е перфектна.

10. Humiliating First Date – книга, която ми е неудобно да призная, че съм харесала/ неудобно ми е да чета на публично място

За мен няма такава книга. Чета всичко и навсякъде. Когато харесам някоя книга не се притеснявам по никакъв начин да говоря за нея и да си призная, че ми е харесала.


Това бяха книгите, които избрах за този книжен таг.

А сега очаквам да видя и вашите отговори.

.

 

Вашият коментар

