April Wrap Up & May TBR | 2017

Месец април отлетя, което означава, че е време да споделя с вас кои книги успях да прочета през него. Ето ги и тях.

Wrap Up

В поста с планираните книги за месец април сложих само 3 книги и всички те са прочетени. И не само това. Бройката на прочетените книги стигна до 6. Нека видим и кои са те.

  1. „Хари Потър и Прокълнатото дете – първа и втора част (специално предварително издание на сценария)“ |  Дж. К. Роулинг, Джон Тифани, Джак Торн

Най – накрая стигнах и до тази книга. Не беше нещо нечувано и невиждано, но все пак ми хареса. Ако искате да разберете повече за мнението ми относно книгата ще оставя линка към ревюто.

  1. „Пасажер“ | Александра Бракен

Тази книга получих в абонаментната кутия BOPS за месец март. Искаше ми се да я прочета веднага след като я получих, но това не се случи. Тъй като не съм чел дебютната поредица на Александра Бракен „Тамна дарба“ не бях запознат със стила на авторката. Според мен „Пасажер“ е една от прехвалените книги в книжното общество. Наисина не е лоша, но не е нещо върховно. Засяга не толкова често срещани проблеми в „YA“ книгите, което я отличава.

  1. „Къщата на езерното дъно“ | Джош Малерман

Книгата определено не е жанра, който по принцип чета, но тъй като „Кутия за птици“ от същия автор ми хареса, реших, че няма нищо лошо да дам шанс и на новата му творба. И не съжалавам за това. Книгата ме заинтригува още от самото начало. Ако сте чели „Кутия за птици“ и мислите, че „Къщата на езерното дъно“ е подобна на нея, в грешка сте. За мен „Къщата на езерното дъно“ е една мистериозна книга, която ми достави голямо удоволствие.

  1. „Ангел с часовников механизъм“ | Касандра Клеър

Искаше ми се да прочета поредицата „Адски устройтва“ от много време и се редвам, че я започнах. Повече за кингата може да откриете в ревюто ми.

  1. „Град на паднали ангели“ | Касандра Клеър

Този месец явно е месецът на Касандра Клеър. Чета книгите й с пълна сила и с нетърпение отгръщам на следващата страница. „Град на паднали ангели“ е четвъртата книга от поредицата „Реликвите на смъртните“. Не ми е любима, но ми хареса.

  1. „Фантастични животни и къде да ги намерим: Оригинален сценарий“ | Дж. К. Роулинг

Както знаете това е сценария на филма 6.     „Фантастични животни и къде да ги намерим“. Не само сценарият ми хареса, но и илюстрациите в изданието са невероятни.

Това бяха книгите, които успях да прочета през месец април. Сега нека видим кои заглавия се надявам да прочета през идния месец май.

TBR

  1. „Принц с часовников механизъм“ | Касандра Клеър

  2. „Град на изгубени души“ | Касандра Клеър

Както вече казах в момента съм на вълна ловци на сенки и следвящия месец мисля да напредна още малко с тези поредици.

  1. „Синдер“ | Мариса Мейър

Включвам и тази книга, защото смятам, че ще ми хареса и, че е нещо различно.

Това са книгите, които ще се опитам да прочета през следващия месец.

 

Вашият коментар

