March Wrap Up & April TBR | 2017

След кратка почивка се завръщам с нов пост. Днес той ще е на тема прочетени книга за месец март и книги за четене за месец април. Тази година явно не ми върви на количество, но за сметка на това, от качеството не се оплаквам. Нека преминем и към книгите:

Wrap Up

1. „Огнената наследница“| Сара Дж. Маас

Продължавам с поредицата на Сара Дж. Маас и тя с нищо не ме разочарова. Книгата е поредното доказателство, че стилът на авторката се подобрява с всяка следваща книга. В „Огнената наследница“ виждаме едно голямо емоционално израстване в образа на Селена и приемането си такава, каквато е.

2. „Всичко, всичко“ | Никола Юн

Както вече съм казвал, прочетох книгата заради предстоящото излизане на филмовата версия. Книгата е приятно, не напрягащо, разтоваващо четиво. За повече информация за книгата, както и моето мнение за нея, може да погледнете ревюто ми.

3. „Хари Потър и даровете на смъртта“ | Дж. К. Роулинг

Този месец „Потър треската“ ме завладя отново. Най-накрая завърших тази наистина невероятна поредица и не знам защо не съм го направил по-рано. Поради завършването на поредицата реших да направя и един таг посветен на „момчето, което оживя“.

4. „Орденът на ясновидците“ | Саманта Шанън

Въпросната книга е втората в поредицата на Саманта Шанън. Задоволително продължение, но не е перфектно. Интересът ми се засили към края на книгата и финалът и ме остави с доста въпросителни. За съжаление „Сиела“ не възнамеряват да продължат поредицата.

5. „Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг“ | Фредрик Бакман

Първа среща с творчеството на Фредерик Бакман. „Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг“ е една много емоционална книга, макар и да е 60 страници. Определено те кара да се замислиш.

Та това бяха всички книги, които прочетох през месец март. Не са много, но се радвам, че завърших почти всички книги, които бях решил да прочета миналия месец.


TBR

Нека сега се насочим и към TBR-а за април. Този месец не смятам да си поставям за цел много заглавия, за да няма после разочарования.

1. „Хари Потър и Прокълнатото дете – първа и втора част (специално предварително издание на сценария)“ |  Дж. К. Роулинг, Джон Тифани, Джак Торн

Тази книга е единствената, която не успях да прочета миналия месец от планираните, за това този месец ще се поправя и ще я прочета.

2. „Пасажер“ | Александра Бракен

Слагам тази книга тук, защото тя фигурира и в  „Топ 5 книги, които искам да прочета тази пролет | 2017“, а пролетта вече дойде официално и смятам да завърша всички книги от списъка.

3. „Къщата на езерното дъно“ |  Джош Малерман

Мисля да прочета тази книга не само, защото много ми хареса „Кутия за птици“, а и защото все пак трябва да има някакво жанрово разнообразие, нали така.

Това са книгите, които силно се надявам да прочета през месеца.

 

Вашият коментар

