ULTIMATE HARRY POTTER TAG

Тъй като скоро приключих седмата книга от поредицата за Хари Потър, реших да направя този таг свързан с невероятната поредица за „момчето, което оживя“.  Тъй като въпросите за много преминавам направо към тях.

  1. Любима книга?

Всичките книги от поредицата са ми любими, но може най-любимата ми е последната, а именно „Хари Потър и Даровете на Смъртта“.2366-max

  1. Най-малко любима книга?

Както вече казах всички книги са ми любими. Но за този въпрос ще избера третата книга („Хари Потър и затворникът от Азкабан“).1202-max

  1. Любим филм?

Любимият ми филм за Хари Потър е първият („Хари Потър и философският камък“), защото той всъщност ни въвежда в целият магически свят на Роулинг.hari-potar-i-filosofskiyat-kamak-dvd_7

  1. Най-малко любим филм?

„Хари Потър и нечистокръвния принц“, защото имаше доста разлики с книгата и не стават ясни всички неща, случили се в нея.hari-potar-i-nechistokravniya-prints-blu-ray_6

  1. Любим цитат?

„Разбира се, че се случва вътре в главата ти, Хари, но защо, да му се не види, това означава, че не е истинско?“ – Албус Дъмбълдор354001-j-k-rowling-quote-of-course-it-is-happening-inside-your-head-harry

  1. Любим Уизли?

Тук избирам Рон, защото винаги ми е бил интересен.7703fd25c9f1

  1. Любим женски персонаж?

Хърмаяни Грейнджър. Историята нямаше да бъде същата без нея.423394_300x0

  1. Любим злодей?

Долорес Ъмбридж. Не съм сигурен дали тя се смята за злодей, но тя уби най-малко хора за това я избирам.618x345

  1. Любим мъжки герой?

Сивиръс Снейп, защото той направи много жерви и не предаде своите и остана верен на любовтта си.snapedrool4

  1. Любим професор?

Минерва Макгонагъл. Не само, защото тя е ръководителката на Грифиндор (моят дом), а и защото я смятам за изключително силен женски образ.maggieasminerva

  1. Какво предпочиташ:

  • Да измиеш косата на Снейп

  • Цял ден да слушаш тирадата на Локхарт за себе си?

Тук избирам по-малкото зло и ще измия косата са Снейп, защото Локхарт е прекалено досаден.

  1. С кой предпочиташ да се дуелираш:

  • Ликуващата Белатрикс

  • Разгневената Моли

Белатрикс ще баде по-добрият партньор за дуел, защото както всички знаем няма по-опасно нещо от резгневена жена.

  1. С какво предпочиташ да пътуваш до Хогуортс:

  • Хогуортс Екпрес

  • Летяща кола

Разбира се, че с летяща кола, защото с нея ще бъде много по-забавно от колкото с влак.

  1. Какво предпочиташ:

  • Да целунеш Волдемор

  • Да си вземеш вана с Ъмбридж

Това наистина е труден избор. Може би да целуна Волдемор, защото ще има жертви след вана с Ъмбридж.

  1. Какво предпочиташ:

  • Да яздиш хипогриф

  • Да летя на метла

Избирам хипогрифа, защото имам повече доверие на живото същество от колкото на парче дърво, макар и вълшебно.

  1. Кой герой ти се стува различен във филмите?

Много хора избират за този въпрос Джини, но аз ще предпочета Невил, защото в последният филм има много голяма разлика в образа на Невил, докато в книгата не си го представям точно така.010515985-big

  1. Има ли филм, който предпочиташ пред книга?

Не. Аз съм на мнението, че книги в 99.9% от случаите са по-добри от филмите.

  1. Ричард Харис или Майкъл Гамбън предпочиташ за Дъмбълдор?

Тъй като  Майкъл Гамбън участва в 6 от филмите и съм свикнал повече с него, го предпочитам пред Ричард Харис.010515900-big

  1. Най-важното нещо (човек или събитие) от книгите, което го няма във филмите?

Според мен в шестия филм трябваше да бъде обърнато по-голямо внимание към  елементът с ръката на Дъмбълдор (тези от вас, които са чели книгата ще разберат за какво говоря), защото той е важна част от сюжета на книгата.

  1. Ако можеше да промениш някой от филмите, кой би бил той?

„Хари Потър и нечистокръвния принц“. Не само заради отговора ми на 19 въпрос, а и защото целият филм е разлиен от книгата.

  1. Първоначално в кой дом на Хогуортс мислеше, че ще попаднеш?

В началото мислех, че съм най-подходящ за Хафълпаф, но в последствие нещата се промениха.18581bc7-1fec-46c0-9000-898520947f491

  1. В кой дом беше разпределен от Pottermore?

Съвсем неочаквано бях радпределен в Грифиндор. Направих теста няколко пъти и всеки път попадах в Грифиндор.gryffindor-header

  1. Кой предмет щеше да ти бъде любим?

Най-вероятно това щеше да бъде трансфигурация.b5a8d57e519e162a3cd44a3bde684ce7

  1. Кое заклинане мислиш, че ще бъде най-полезно да научиш?

Акцио. Това заклинане ще ми спести толкова много време.

  1. С кой герой мислиш, че веднага ще станете приятели?

Това мисля, че ще бъде Хърмаяни. Тя обича да говори, аз обичам да говоря. Никога няма да ни е скучно.

  1. Ако можеше да притежава един от Даровете на смъртта, кой би бил той?

Най-полезният предмет ще ми бъде мантията невидимка.c90ac09dd494d78aaffb3611e22fedb5

  1. Има ли нещо, което искаш да промениш в книгите?

Не, мисля, че те са си добре, така като са си.

  1. Любим мародер?

Волдемор.lordvoldemort

  1. Ако можеше да съживиш един герой, кой ще бъде той?

Ако трябва да се огранича само до един герой това ще е Доби, защото неговата смърт беше един от много тежките моменти на книгата.1d0020e1af078aa66f01f8c2840412a0

  1. Даровете на свъртта или Хоркруксите?

Нито едното, нито другото, защото и за двете трябва да бъде извършено убийство.


Ако някой е стигнал дотук – поздравления! Това е краят на тага. И тъй като е таг аз тагвам всички фенове на Хари Потър да се включат и да дадат и те своите отговори!

3 thoughts on “ULTIMATE HARRY POTTER TAG

  1. Ето го следващият ми ТАГ, няма как да пропусна – нищо, че за първи път прочетох книгите преди повече от 15 години 😂 Но оттогава не съм спряла 😍

    Liked by 1 person

Вашият коментар

