„Писма във времето“ | BOPS Unboxing | Март 2017

Дойде време за новият BOPS, а той дойде преди няколко дни и мисля, че е крайно време да му направя разопаковане. Този месец темата на кутията е „Писма във времето“. Нека да преминем към нея.


Първото нещо, което виждам е тази висулка във формата на пощенска картичка.IMG_20170314_185141_652

Тя е от Slanchogled.com и мисля, че е доста хубава и би се вписала в стила на почти всеки. Харесва ми и това, че е свързана с темата на кутията.

Следващото нещо, което привлича погледа ми е този плик.IMG_20170315_142035_084

В него има хартия, на която можеш да напишеш писмо до някой приятел. Върху листовете има мотиви, вдъхновени от „Питър Пан“, „Нарния“ и „Алиса в страната на чудесата“. Идеята на плика ми харесва, въпреки че едва ли ще ми влезе в употреба.

Следващото нещо в кутията е този тефтер.IMG_20170314_184833_272

Винтидж корицата му е приятна. Страниците в него не са обикновените скучни бели листа, са от крафт хартия. Според мен, освен за писане този тефтер е подходящ както за декорация, така и за фон на снимки.

И накрая най-очакваното нещо в кутията – книгата.IMG_20170314_184658_611

Тя е „Пасажер“ от Александра Бракен. Още когато разбарх каква ще е темата на кутията за този месец имах предположение, че Алекс и Райс ще сложат точно тази книга вътре. В момента много се говори за „Пасажер“ и аз имам голямото желание да я прочета. Дори я включих в „Топ 5 книги, които искам да прочета тази пролет | 2017„.


IMG_20170315_141918_190

В крайна сметка бих казал, че и този месец BOPS не ме разочарова. Всички артикули в кутията са свързани с темата и ми харесват.

Нямам търпение за кутията за следващия месец. Темата й е „Храна за душата“ и аз нямам абсолютно никаква представа коя може да бъде книгата. И все пак се надявам и следващия месец кутията да бъде поне толкова добра колкото и таз месечната.😃

Вашият коментар

