Топ 5 книги, които искам да прочета тази пролет | 2017

Днес реших да направя нещо малко по-различно в моя блог. Реших да направя този сезонен TBR или Топ 5, защото мисля, че ще бъде инетерсно за четене и писане. Та да преминем към книгите.

1.“Двор от рози и бодли“ от Сара Дж. Маас97895427164711453210668

Избрах тази книга, защото стилът на Сара Дж. Маас много ми харесва, както вече съм казвал. Повечето хора казват, че поредицата за Фейра е дори още по-добра от тази за Селена, която наистина ми харесва. Избрах да включа „Двор от рози и бодли“ точно в този пост, защото през медец май тази година ще излезе третата книга от поредицата и искам да съм прочел първите две книги от поредицата сравнително скоро преди издаването на третата.😃

2. „Смъртни белези“ от Вероника Ротtumblr_oblg9utNf11qdlytco1_500.gif

Следващата книга, която възнамерявам да прочета тази пролет е именно тази, защото Вероника Рот, с нейната поредица „Дивергенти“ беше една от първите поредици, които някога съм чел и са ме запалили по четенето. Освен това анотацията на книгата звучи интересно и нямам търпение да стигна и до нея.

3.“Пасажер“ от Александра Бракен97895427192051485851626-2228

Реших да включа „Пасажер“ от Александра Бракен, в тази класация главно заради шумът, който се вдига около книгата в Щатите. Александра Бракен също е автор на проредицата „Тъмна дарба“, която не съм чел, но и нейният ред ще дойде. „Пасажер“ ме привлече и с описанието си. Интересно ми е да разбера повече за историята и за цялото това пътуване във времето.

4. „Адски устройства“ от Касандра Клеър

Следващата книга всъшност е поредица. Поредицата „Адски устройства“ е още една известна поредица, която все още не съм чел. Тъй като Касандра Клеър ми допадна като автор с първите три книги от поредицата „Реликвите на смъртните“ мисля, че ще бъде добре ако продължа да чета нейното творчество.

5.“Синдер“ от Мариса Мейър

9789542709626

Последната книга, която съм включил в този пост е „Синдер“ от Мариса Мейър. „Синдер“ всъщност е първата книга от поредицата „Лунните хроники“. Поредицата е преразказ на традиционни приказки, с които всички ние сме израснали. Интересното при тази поредица е, че героите от приказките живеят в бъдещето и са доста по-различни от това, което си спомняме за тях от детството си.


Това са всички книги, които задължително искам да прочета тази пролет. Надявам се плановете ми да се изпълнят.😊

6 thoughts on “Топ 5 книги, които искам да прочета тази пролет | 2017

  1. Чудесен подбор на книги. Наистина се надявам да успееш да прочетеш всички, защото са изключително заинтригуващи!
    Поздравления за избора! 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар

