Feburary Wrap Up & March TBR 2017

И този месец отлетя. Все пак е хубаво че идва пролетта и времето се затопля.

През месеца не успях да прочета много книги. Само четири. И това определено не се дължи на факта, че месеца е само 28 дни или че съм бил много зает. Нищо подобно. Просто ме хвана мълзелът и не успях да си постигна TBR-а за месеца. Но нека да преминем към прочетеното.


Wrap Up

„Хари Потър и Орденът на Феникса“

„Хари Потър и Нечистокръвния Принц“

Според мен е напълно излишно да коментирам поредицата. Невероятна история, невероятен свят, невероятни герои. Определено Дж. К. Роулинг се превърна в една от любимите ми авторки.

„Среднощна корона“ от Сара Дж. Маас20170211_145022.jpg

Както винаги аз чета книгите, предизвикали голям шум в интернет и не само, с голямо закъснение. Но по-добре късно от колкото никога, нали така. Втората книга от поредицата ми хареса не по-малко от първата, даже напротив. Нямам търпение да разбера как ще се развие историята.

И последната книга, която прочетох е една от задължителните за училище и тя е „Дядо Горио“ от Оноре дьо Балзак.

Това бяха всички книги прочетени през месец февруари.


TBR

За следващия месец няма да си поставям невъзможни цели. Въпреки, че има много книги, които искам да прочета се спрях на 5 от тях.

1.“Огнената наследница“ от Сара Дж. Маас20170219_161857

За да бъда честен почти съм прочел книгата и ми остава съвсем малко, но не я включих в Wrap Up-а, защото месеца все пак изтече. Както казах и по-горе харесвам поредицата и няма търпение да я завърша.

2.“Всичко, всичко“ от Никола Юн

Още една популярна книга, която не съм чел. Реших да я прочета, защото съм чувал само хубави неща за нея, а и освен това екранизираната версия излиза през май тази година.

3.“Хари Потър и Даровете на Смъртта“ от Дж. К. Роулинг

Иска ли питане защо искам да я прочета?

4.“Орденът на ясновидците“ от Саманта Шанън

Орденът на ясновидците е втора книга от предицата на Саманта Шанън. Първата книга Сезонът на костите много ми хареса и ще се радвам да продължа поредицата. За жалост най-вероятно следващите книги от поредицата няма да се издават на български.

5.“Хари Потър и Прокълнатото Дете“ от  Дж. К. Роулинг, Джон Тифани и Джак Торн

IMG_20170103_171641_370.jpg

Продължението на невероятната поредица на Дж. К. Роулинг звучи много интересно. Освен това е написана под формата на сценарий, което някои читатели не харесват, но аз нямам проблем с това и мисля, че ще остана доволен от нея.


Това е всичко, което съм прочел и планирам да прочета за Февруари и Март 2017. Надявам се този месец да прочета всичко.

4 thoughts on “Feburary Wrap Up & March TBR 2017

  1. За мен „Орденът на ясновидците“ 0еше с една идея по-добра от „Сезонът на костите“. Вероятно, защото вече бях свикнала с разредите на ясновидство и т.н. , които в началото много ме дразнеха. Както и фактът, че е бил нужен цял речник с понятия отзад. 😀 А за Хари Потър – няма нужда от думи. Но „Хари Потър и Прокълнатото дете“, която за разлика от преобладаващите отрицателни мнения, на мен ми хареса и ме върна поне за малко отново в магическия свят на Роулинг и се надявам да ти хареса и на теб. ^^

    Liked by 1 person

    1. Относно „Орденът на ясновидците“ много се радвам, че е така, при положение, че първата книга(„Сезонът на костите“) ме впечатли изключително много, при положение, че е дебютната книга на младата авторка.
      Що се отнася до Хари Потър, в момента съм обсебен от магическия свят на Роулинг и съм 99,9% сигурен, че „Хари Потър и прокълнатото дете“ ще ми хареса.😀

      Like

    1. Всъшност вчера прочетох книгата и ми хареса. Наистина не е нещо особено. Намирам доста общи неща с „Вината в нашите звезди“ на Джон Грийн.

      Liked by 1 person

Вашият коментар

