BOPS – Февруари 2017

Тази сутрин получих съобщение, че имам пратка от Спиди и веднага разбрах, че това е кутията BOPS.

За тези, които не знаят, BOPS е месечна абонамента кутия за книги. С всяка кутия получаваш книга, както и разбични книжни аксесоари. За повече информация кликни тук.

Това е първата кутия която си поръчвам и от нея зависи дали ще продължа да си купувам кутията или не.

Без повече увъртане, нека преминем към разопаковането!

Този месец темите са две:

  • „Мастилени рицари“ – мъжка кутия
  • „Хартиени дами“ – женска кутия

Логично аз си поръчах мъжката.

IMG_20170213_153843_083.jpg

Това е кутията, която получавате! Семпъл и изчистен дицайн, който много ми допада. До колкото разбрах тъй като темите на кутията за две за този месец, женската версия е с розово лого. Нека преминем към съдържанието!

IMG_20170213_153936_708.jpg

Първото нещо което виждам е тази бележка от създателите (Алекс и Райс), в която е описана темата на кутията и е приложен списък с продуктите, които ни очакват вътре.img_20170213_153733_625

Първото нещо което виждам, освен невероятната синя хартия е тази невероятна картичка за свети Валентин от igreet.IMG_20170213_170726_131.jpg

Следващото нещо е един наистина инетересен рамкиран цитат на Дж. Р. Р. Толкин, който ще стои прекрасно на рафта ми.

Продължаваме с една рецепта за сиропиран лимонов следкиш, подготвен от Пролет и Деси от Trouble Bakers, вдъхновена от „Изключителната и удивителна приказка за Мирър и Голиат“.

Мисля, че рецептата не е особено сложна и е подхотяща за начинаещи следкари като мен. Явно ще се готви!😀

Смятам, че вече дойде време за най-вълнуващата част от кутията, а именно книгата. Този месец тя е „Пожарникаря“ на Джо Хил.img_20170213_172155_349

Първо да кажа, че не съм заглеждал книгата преди. Не чета много книги от жанра хорър, но мисля да дам на тази книга шанс. Анотацияда определено ми хареса и привлече вниманието ми. Книгата е избрана за романа на 2016 година в категория „Хорър“ така че предпобагам, че си заслужава четенето.

img_20170213_153542_729

Това беше съдържанието на BOPS – февруари 2017. Доста съм доволен от кутията и вече си поръчах BOPS за месец март. Темата е „Писма във времето“ и аз имам предположение каква ще бъде книгата, което ще запазя за себе си. За да не разваля изненадата на някого, разбира се.


Като заключение мога да кажа, че съм доста приятно изненадан от кутията. Подбрани са интересни предмети както и още по-интересна книга. Надявам се в бъдеще да няма разочарования и пожелавам на Алекс и Райс още дълго време да пускат тези невероятни кутии!😀😀

Вашият коментар

