The Book Community Tag

Дойде време и аз да напиша първият си книжан таг. Не съм тагван от никого, но това едва ли е изненада за някой, просто харесах идеята и въпросите на тага.😊 Тъй като това е таг пост аз предавам щафетата на всички, които искат да го направят. Та без повече бавене ето го и тага!

1. Герои от две различни книги, които биха били страхотна двойка.

Хмм… доста интересен въпрос. Обикновено двойките в книгите ми допадат такива каквито са, но може би интересна двойка ще бъдат Селена от „Стъкленият трон“ и Фор от „Дивергенти“.

2. Вземи броя букви от името си и напиши книгата, която отговаря на техния брой върху рафта. Прочел/а ли си тази книга? Ако да, какво мислиш за нея?

Името ми е съставено от пет букви. Петата книга на рафта ми е „Вината в нашите звезди“ от Джон Гриин. Прочетох книгата доста отдавна и ми е една от любимите истории и до днес.😊

3. Три любими поредици – защо ти харесват? Защо ги препоръчваш?

  1. „Дивергенти“  от Вероника Рот – Тази поредица беше една от първите антиутопии, които прочетох. Харесва ми историята, сюжетът, героите и определено я препоръчвам, защото е уникална.😆
  2. „Хари Потър“ от Дж. К. Роулинг – Не съм прочел цялата поредица, но определено е една от любимите ми. Има ли изобщо нужда да казвам защо ми харесва и защо я препоръчвам?😁
  3. „Домът на мис Перигрин за чудати деца“ от Рансъм Ригс – Това е една от новите ми любими поредици!🙂 Историята е уникална и героите са ми страшно любими. Препоръчвам трилогията на всеки! Имам и ревю в блога, което може да погледнете!😃

4. Най-добрата книга, която прочете през изминалата година.

Изминалата година беше наистина изпълнена с много добри книги и за да не си повтарям отговора с някой от предишните въпроси ще споделя книгата, която ме изненада най-много през изминалата година. Та моят избор е „Въглен в пепелта“ от Сабаа Тахир. Наистина не очаквах книгата да ми хареса толкова много. Тя е първа от поредица, която няма да се издава в България поради високата цена на авторските права и ниският интерес към нея. Наистина мното жалко!😓

5. Автор, чиято книга би купил/а без дори да си чел/а резюмето.

Тук няма да мога да се огранича само до едни автор.😆 Нека ги направим топ 3.😀

  1. Дж. К. Роулинг
  2. Сара Дж. Маас
  3. Касандра Клеър

6. Любимо място за четене.

Тук отново нямам точен отговор. Аз чета където ми падне, без значение дали съм на училище, в автобуса, на улицата и където се сетите.😃😃😃

7. Любима книжна сцена – момент, който се е запечатал в съзнанието ти.

Отново труден въпрос. Има много сцени, които са се запечатали в съзнанието и са ми любими, но може би за този въпрос ще избера края на третата книга за мис Перигрин („Библиотеката на душите“).

8. Любим книжен блогър.

Като цяло всички книжни блогове са ми любими, защото всеки блог е различен, тъй като всеки човек е различен.

9. Любим книжен влогър.

Нека направя класация топ 5:

1.Топ 3 български книжни влогъри:

2. Топ 3 чуждестранни влогъри:

10. Любим книжен профил в instagram.

Топ 5 любими профили в instagram:

 

2 thoughts on “The Book Community Tag

Вашият коментар

